сряда, 25 януари 2012 г.

Здравейте



Здравейте и добре дошли в новия ми блог. Някои от вас може би ме познават от  http://funkyandstyle.blogspot.com/ , където не съм поствала от страшно много време ,  но  тъй като не успях да вляза в стария си профил реших да създам нещо ново, където да се подвизавам по-често.       Навън сега  е една наистина снежна приказка и затова като за начало реших да ви покажа нещо точно като за принцеси . :) Това е моето розово вдъхновение, което ми носи радост и ме кара да се усмихна. Няма по-голяма радост за мен от това, да държа в ръцете си нещо, което сама съм изработила или да го нося върху себе си .:) А  розовия цвят е особено специален, защото кара всяка жена да се почувства нежна, истинка  и сърдечна.  Не напразно казват, че "розовите очила " ни карат да възприемаме заобикалящия ни свят само от добрата му страна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар