понеделник, 3 декември 2012 г.

Магическа кутийка

       Честит Първи Сняг!
   Май ще му се порадвам малко, защото на слънцето  въобще не му харесва, но важното е, че на вън сега е снежна приказка. Изкуствените украси в моловете (колкото и да са красиви) не  могат да ме накрат да се почувствам с такова истинско коледно настроение, колкото снегът.  Което всъщност ме подсеща, че тази година не съм направила нито една коледна картичка все още, но мисля в най-скоро време да се заема и с тази задача, защото имам куп идеи, които само чакат да ги реализирам.
    Но сега ще ви насоча към днешната си публикация, нещо свежо и сладко. И така, първата снимка, която виждате е един работен постер, който правих по задача към университета. Темата, която преподавателят зададе беше нашето хоби, а аз , естествено, се почувствах особено улеснена.:) 
Представям ви и личното си лого, което създадох отново по задача по графичен дизайн и което особено много харесвам. 
   В крайна сметка се спрях на друг вариант, но реших , че това е добър начин да ви представя  едно от най-прекрасните неща, които съм правила досега - тази "магическа" кутия. 
   За жалост не съм я снимала в друг изглед, защото не се вижда добре писмото, в което има малко бяло листче, на което може да се напише някакво послание , например. 
   Обожавам да обръщам внимание на детайлите!





Няма коментари:

Публикуване на коментар